Plus

Campagne

Kerst is natuurlijk de tijd om samen te zijn en te genieten van Goed Eten. Familietradieties zijn in die periode heel belangrijk. Naast de traditie hoe we kerst met elkaar vieren, is er ook de traditie van wat we eten. In deze campagne van de Plus zien we een vrouw die voor haar familie een kerstdiner voorbereid. Ze maakt een rollade klaar, waarbij ze het traditionele familierecept stap voor stap volgt, onder toeziend oog van haar moeder. Gaandeweg kom je erachter dat deze kerst anders is dan anders. (2018)

Volkswagen ‘Roboboy’

”Innovatie menselijk maken”, dat was volgens creatief directeur Achtung! mcgarrybower, Mervyn ten Dam, het startpunt voor deze VW-campagne. De campagne werd niet alleen in de zomer van 2017 gelanceerd op TV, radio, online en social, maar ook in de bioscoop. Twee weekenden lang deelden een vijftal bioscopen uit het FoxScreen netwerk de Robopakken uit aan jonge bioscoopbezoekers. De Robopakken vlogen na afloop van een kinder- of familiefilm letterlijk de deur uit en dat maakten zowel de exploitanten als de bezoekers zeer enthousiast! Een groot succes dus! (2017)

Hasbro

Campagne

Ter promotie van de film Bumblebee heeft Hasbro ter aanvulling op onder andere tv ook bioscoopreclame ingezet. In deze campagne van Hasbro zien we Bumblebee in de vorm van speelgoed. Natuurlijk kan dit speelgoed ook transformeren naar Bumblebee zelf. (2018)

Lidl

Campagne

In 2018 had de kerstcampagne van Lidl de slogan: Ga voor goud!. In de bioscoopcommercial die bij FoxScreen draaide is te zien hoe Beau van Erven Dorens (Televizier-ring winnaar) hier invulling aangeeft. In deze spot komen ook de zogenaamde Delicieux producten aan bod. Een assortiment dat exclusief tijdens de feestdagen te koop is bij Lidl. (2018)

Tele2

Campagne

”Niet omdat het moet, maar omdat het kan.” Als we deze slogan horen, weten we het meteen: dat is Tele2.

De campagne is ingezet bij onder meer, tv, radio en online, maar de reclame spatte ook van het scherm in al onze bioscopen. (2018)

Dela

Campagne

”Wat je meegeeft, is wat je achterlaat.” Dat is de boodschap die Dela met deze campagne achterlaat. Elke dag worden er in Nederland zo’n 480 baby’s geboren. En daarmee 480 toekomstdromen van vaders en moeders. Naast mooie dromen, brengt het krijgen van een kind ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Want we willen allemaal het beste voor onze kinderen.

Deze campagne is als Film Follow ingezet op de film Bridget Jones’s Baby in al onze bioscopen.

Van Tilburg Mode

Campagne

Ter promotie van Van Tilburg Mode, heeft de winkelketen ter aanvulling op o.a. tv, radio en online, ook bioscoopreclame ingezet. De campagne was in de maand oktober te zien in 11 bioscopen die in de omgeving van de drie Van Tilburg vestigingen (Nistelrode, Ravenstein en Schijndel) gevestigd zijn.

Dylan Blue

Campagne

Sterk, intens, modern en onder controle. Sensueel en gedisciplineerd. Dat is de nieuwe mannengeur ‘Dylan Blue Pour Homme’ van Versace.

Om de stoere metroman te bereiken en warm te maken voor de nieuwe geur is er een mediacampagne ingezet op Tv, online én in de bioscoop. De bioscoopreclame is als Film Follow ingezet bij echte stoere mannenfilms, zoals The Magnificent Seven, Riphagen, The Infiltrator, Prooi en Inferno, waar de doelgroep van Versace Dylan Blue Pour Homme, metroman 18-40, op afkomt.