x

FoxScreen verzorgt sinds 2015 de plaatsing van reclamecampagnes in

de bioscoop voor een aantal grote adverteerders in Nederland.

 

Hieronder vind je een aantal voorbeelden van spots

die je vast en zeker in de bioscoop hebt gezien:

Plus

Campagne

Kerst is natuurlijk de tijd om samen te zijn en te genieten van Goed Eten. Familietradieties zijn in die periode heel belangrijk. Naast de traditie hoe we kerst met elkaar vieren, is er ook de traditie van wat we eten. In deze campagne van de Plus zien we een vrouw die voor haar familie een kerstdiner voorbereid. Ze maakt een rollade klaar, waarbij ze het traditionele familierecept stap voor stap volgt, onder toeziend oog van haar moeder. Gaandeweg kom je erachter dat deze kerst anders is dan anders. (2018)

Bekijk case

Volkswagen ‘Roboboy’

”Innovatie menselijk maken”, dat was volgens creatief directeur Achtung! mcgarrybower, Mervyn ten Dam, het startpunt voor deze VW-campagne. De campagne werd niet alleen in de zomer van 2017 gelanceerd op TV, radio, online en social, maar ook in de bioscoop. Twee weekenden lang deelden een vijftal bioscopen uit het FoxScreen netwerk de Robopakken uit aan jonge bioscoopbezoekers. De Robopakken vlogen na afloop van een kinder- of familiefilm letterlijk de deur uit en dat maakten zowel de exploitanten als de bezoekers zeer enthousiast! Een groot succes dus! (2017)

Bekijk case

Hasbro

Campagne

Ter promotie van de film Bumblebee heeft Hasbro ter aanvulling op onder andere tv ook bioscoopreclame ingezet. In deze campagne van Hasbro zien we Bumblebee in de vorm van speelgoed. Natuurlijk kan dit speelgoed ook transformeren naar Bumblebee zelf. (2018)

Bekijk case

Lidl

Campagne

In 2018 had de kerstcampagne van Lidl de slogan: Ga voor goud!. In de bioscoopcommercial die bij FoxScreen draaide is te zien hoe Beau van Erven Dorens (Televizier-ring winnaar) hier invulling aangeeft. In deze spot komen ook de zogenaamde Delicieux producten aan bod. Een assortiment dat exclusief tijdens de feestdagen te koop is bij Lidl. (2018)

Bekijk case

Tele2

Campagne

”Niet omdat het moet, maar omdat het kan.” Als we deze slogan horen, weten we het meteen: dat is Tele2.

De campagne is ingezet bij onder meer, tv, radio en online, maar de reclame spatte ook van het scherm in al onze bioscopen. (2018)

Bekijk case

Dela

Campagne

”Wat je meegeeft, is wat je achterlaat.” Dat is de boodschap die Dela met deze campagne achterlaat. Elke dag worden er in Nederland zo’n 480 baby’s geboren. En daarmee 480 toekomstdromen van vaders en moeders. Naast mooie dromen, brengt het krijgen van een kind ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Want we willen allemaal het beste voor onze kinderen.

Deze campagne is als Film Follow ingezet op de film Bridget Jones’s Baby in al onze bioscopen.

Bekijk case

Van Tilburg Mode

Campagne

Ter promotie van Van Tilburg Mode, heeft de winkelketen ter aanvulling op o.a. tv, radio en online, ook bioscoopreclame ingezet. De campagne was in de maand oktober te zien in 11 bioscopen die in de omgeving van de drie Van Tilburg vestigingen (Nistelrode, Ravenstein en Schijndel) gevestigd zijn.

Bekijk case

Dylan Blue

Campagne

Sterk, intens, modern en onder controle. Sensueel en gedisciplineerd. Dat is de nieuwe mannengeur ‘Dylan Blue Pour Homme’ van Versace.

Om de stoere metroman te bereiken en warm te maken voor de nieuwe geur is er een mediacampagne ingezet op Tv, online én in de bioscoop. De bioscoopreclame is als Film Follow ingezet bij echte stoere mannenfilms, zoals The Magnificent Seven, Riphagen, The Infiltrator, Prooi en Inferno, waar de doelgroep van Versace Dylan Blue Pour Homme, metroman 18-40, op afkomt.

Bekijk case

Het laatste nieuws

Geplaatst op 03/12/2019

10 x december Filmmaand

Zoals iedere maand zetten we weer de 10 grootste, interessantste of opmerkelijkste films voor jou op een rij. Voor welke films ga jij deze maand naar de bioscoop?...

Lees verder
Geplaatst op 29/11/2019

Penoza film trekt op 1ste dag meer bezoekers dan Frozen2

Penoza: The Final Chapter, de speelfilm die de finale vormt van hitserie Penoza, doet het goed in de Nederlandse bioscopen. De film trok op de openingsavond meer dan 16.0...

Lees verder
Geplaatst op 21/11/2019

Birds of Prey: Gewelddadige en grappige Harley Quinn

6 februari maakt Margot Robbie de bioscopen weer onveilig als de gestoorde schurk Harley Quinn in Birds of Prey. Volgens Robbie zal haar nieuwe DC-film even gewelddadig a...

Lees verder

''Data, data, data. I cannot make bricks without clay.''