x

FoxScreen verzorgt sinds 2015 de plaatsing van reclamecampagnes in

de bioscoop voor een aantal grote adverteerders in Nederland.

 

Hieronder vind je een aantal voorbeelden van spots

die je vast en zeker in de bioscoop hebt gezien:

McDonald’s

Campagne

McDonald’s wilde de verkoop van Happy Meals stimuleren door figuurtjes van de populaire film Minions toe te voegen aan Happy Meals. Ter ondersteuning van de marketingdoelstellingen werd bioscoopreclame ingezet. De campagne was zeer succesvol; maar liefst 1.611.459 Minion fans hebben de film in de bioscoop gezien, met als gevolg dat de Minion-poppetjes binnen drie weken waren uitverkocht!

Bekijk case

Volvo

Campagne

Ter promotie van de Volvo XC90, waarin de bekende Zweedse DJ Avicii, de hoofdrol vertolkt, is de campagne onder meer ingezet in de bioscoop. De doelgroep van de campagne was breed, namelijk  man/vrouw 25-65.

Bekijk case

Tele2

Campagne

”Niet omdat het moet, maar omdat het kan.” Als we deze slogan horen, weten we het meteen: dat is Tele2.

De campagne is ingezet bij onder meer, tv, radio en online, maar de reclame spatte ook van het scherm in al onze bioscopen gedurende 2 weken in de maand oktober (2016).

Bekijk case

Dela

Campagne

”Wat je meegeeft, is wat je achterlaat.” Dat is de boodschap die Dela met deze campagne achterlaat. Elke dag worden er in Nederland zo’n 480 baby’s geboren. En daarmee 480 toekomstdromen van vaders en moeders. Naast mooie dromen, brengt het krijgen van een kind ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Want we willen allemaal het beste voor onze kinderen.

Deze campagne is als Film Follow ingezet op de film Bridget Jones’s Baby in al onze bioscopen.

Bekijk case

Van Tilburg Mode

Campagne

Ter promotie van Van Tilburg Mode, heeft de winkelketen ter aanvulling op o.a. tv, radio en online, ook bioscoopreclame ingezet. De campagne was in de maand oktober te zien in 11 bioscopen die in de omgeving van de drie Van Tilburg vestigingen (Nistelrode, Ravenstein en Schijndel) gevestigd zijn.

Bekijk case

Pink Ribbon

Campagne

Stichting Pink Ribbon financiert wetenschappelijke onderzoeken en projecten op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker. Met als doel een beter en langer leven voor de (ex) borstkankerpatiënt.

Ieder jaar is de maand oktober borstkankermaand, waarin er extra aandacht wordt gevraagd voor borstkanker.

Met de inzet van een communicatiecampagne, o.a. in de bioscoop, op TV, online, en in tijdschriften, wil Pink Ribbon de noodzaak van (meer) borstkankeronderzoek onderstrepen.

Bekijk case

Dylan Blue

Campagne

Sterk, intens, modern en onder controle. Sensueel en gedisciplineerd. Dat is de nieuwe mannengeur ‘Dylan Blue Pour Homme’ van Versace.

Om de stoere metroman te bereiken en warm te maken voor de nieuwe geur is er een mediacampagne ingezet op Tv, online én in de bioscoop. De bioscoopreclame is als Film Follow ingezet bij echte stoere mannenfilms, zoals The Magnificent Seven, Riphagen, The Infiltrator, Prooi en Inferno, waar de doelgroep van Versace Dylan Blue Pour Homme, metroman 18-40, op afkomt.

Bekijk case

Het laatste nieuws

Geplaatst op 29/08/2017

10x September Filmmaand

Vind je het jammer dat de zomervakantie al bijna voorbij is en dat de herfst er weer aankomt? Stiekem hopen we nog op een mooie nazomer, maar mocht het toch met b...

Lees verder
Geplaatst op 11/08/2017

Gen Z positiever tegenover traditionele reclame

Recent heeft Kantar Millward Brown het AdReaction onderzoek uitgerold in 39 landen. Tijdens deze research is gekeken naar het gedrag van de doelgroepen Gen X (...

Lees verder
Geplaatst op 03/08/2017

Dutch FilmWorks wil illegale downloaders opsporen

Sinds april 2014 geldt een downloadverbod in Nederland, maar toch worden films en series nog massaal gedownload. Filmdistributeur DWF steekt er een stokje voor......

Lees verder

''Data, data, data. I cannot make bricks without clay.''